woensdag 28 september 2016

Favoriete Camping Liedjes




Ik heb een serieuze poging gedaan om gitaar te leren spelen, dat leek me zo te gek om zittend voor de camper iedereen te verbazen met mijn mooie muziek en gezang maar helaas.. verder dan Mull of Kintyre van Wings/Paul McCartney en One van U2 kwam ik helaas niet. En dan alleen nog met enorm veel lange pauzes ertussen omdat ik mijn vingers even moest verzetten naar het juiste akkoord.
De gitaar heb ik nog liggen hoor, wie weet ga ik het nog eens proberen.
Maar ik heb nu een hele toffe roze ukelele gekocht. Wie weet kan ik volgend jaar met mijn ukelele bij het kampvuur voor de camper een leuk liedje spelen net als deze hula girl! 


Bij deze een deel van mijn favoriete camping-kampvuur liedjes.
Niet alleen gitaar liedjes, gewoon lekkere vrolijke deuntjes, niet te moeilijk en niet te zwaar op de hand. 

  1. Jack Johnson - Better together
  2. Wham - Club Tropicana
  3. Bruce Willis - Under the Boardwalk
  4. DJ Jazzy Jeff and the Fresh Prince - Summertime
  5. Five - Everybody get Up
  6. Carpenters - Top of the World
  7. Jamiroquai - 7 days in Sunny June
  8. Gerard Lenorman - La Balade des Gens Heureux 
  9. Bill Withers - A Lovely Day
  10. Dolly Parton / Kenny Rogers - Islands in the Stream
  11. Bruno Mars - The Lazy Song
  12. Michael Buble - It's a beautiful day
  13. Otis Redding - Dock of the Bay
  14. Jamie Lidell - Another Day
  15. Blind Melon - No Rain
  16. Janne Schraa - Everything I do ohhh ohhh
  17. Lou Reed - Perfect Day
  18. Ryan Paris - La dolce Vita
  19. Clean Bandit - Rather be
  20. Katrina and the Waves - Walking on sunshine
  21. The Beach Boys - Good Vibrations
  22. Bee Gees - You Win Again 
  23. The Mamas and the Papas - California Dreamin'
  24. John Denver - Annies Song
  25. Blue Lagoon - Break my Stride
Sommige nummers vind ik gewoon grappig qua tekst, everybody get up dat kan ik me zo voorstellen op de camping als de eerste kinderen in de ochtend gaan spelen, doorslapen is dan vaak geen optie meer. No Rain spreekt voor zich, The Lazy Song ook en de tekst Walking on Sunshine staat zelfs op een van de KEK-thirts! 

KEKkamperen heeft ook een lijst op Spotify trouwens, suggesties zijn zoals jullie weten altijd welkom bij me! 

Groetjes maar weer! 
Janine 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten